Joet

Joet is hét marketing bureau. Neem contact op met Joet voor het uitbesteden van marketingactiviteiten, marketingadvies en coaching op het gebied van marketing.

Het marketing bureau Joet

Joet is hét marketing bureau. Het marketingbureaus, ook wel marketingbedrijf genoemd, helpt klanten bij het implementeren en beheren van marketingstrategieën om hun zakelijke doelen te bereiken. Binnen de marketingbureaus zie je een duidelijke verschuiving van traditionele marketing naar online marketing. Ook bij Joet ligt de nadruk bij online marketing.

Joet B2B marketing bureau

Op het gebied van marketing kun je onderscheid maken tussen B2B marketing en B2C marketing. Joet is gespecialiseerd in B2B marketing. Op het gebied van marketing is een sterke trend gaande op het gebied van Inbound Marketing, Social Selling en Content Marketing. Joet is een full service marketing bureau dat ook op deze drie gebieden actief is.

Joet

Content creatie van Joet

De content creatie van Joet omvat alles wat je van content mag verwachten. Denk hierbij aan teksten, afbeeldingen, foto’s video’s, geluidsopnames, presentaties, etc. Wil je weten wat Joet voor je kan betekenen? Neem dan contact op met Joet.

Zoekmachine optimalisatie

Zoekmachineoptimalisatie gaat over het zo ver mogelijk naar voren halen van een pagina in de organische zoekresultaten van Google voor relevante zoektermen. Om dit te doen, is de eerste stap om te bepalen welke zoektermen of trefwoorden belangrijk zijn voor de pagina. Ook is het de moeite waard om eens te kijken naar de zogenaamde long-tail zoekwoorden, die uit meerdere termen bestaan, omdat ze maar liefst 70 procent van het online verkeer uitmaken.


Zoekmachineoptimalisatie heeft als doel bedrijven meer zichtbaarheid te creëren. Als je de diensten van een marketing bureau wilt beoordelen, hoef je alleen maar naar de organische zoekresultaten te kijken. Kan het betreffende bureau lokaal en regionaal zijn mannetje staan? Dan is dit een goede indicatie. Met vergelijkingsportalen en -tools kun je gerichter te werk gaan. Hiermee kunt je het prestatieniveau bepalen en bekijken op basis van gedefinieerde trefwoordrangschikkingen en andere parameters in een concurrentvergelijking.

Relevante zoekwoorden

Joet identificeert de relevante zoekwoorden en optimaliseert de pagina’s dienovereenkomstig. Deze omvatten onder meer de inhoud. Dat wil zeggen de inhoud van de websites. Idealiter zou elk belangrijk zoekwoord zijn eigen landingspagina moeten hebben.


Pure optimalisatie van de inhoud kan echter niet effectief zijn als een pagina niet aan de technische vereisten voldoet. Deze zijn de afgelopen jaren aanzienlijk strenger geworden. Een schone broncode, het vermijden van 404-fouten en een duidelijke navigatie zijn cruciaal. Kortom, een gebruiker moet zijn weg vinden op de site en snel op zijn bestemming komen.


Bijzondere aandacht wordt ook besteed aan laadtijden. Al na drie seconden wachten springt een groot deel van de websitebezoekers eraf. Al deze technische punten worden door de experts van Joet in kaart gebracht en in samenwerking met de klant opgelost.


Ten slotte gaat het in het off-page gebied om het verspreiden van je eigen inhoud op andere sites en het enthousiast maken van de doelgroep. Interessante en informatieve content genereert bijvoorbeeld belangrijke links van fora en blogs of wordt gedeeld door gebruikers op platforms zoals LinkedIn, Facebook, in online magazines of in privéblogs. Gastbijdragen of advertorials worden door gebruikers geaccepteerd en zijn toonaangevend. Ook hiervoor ontwikkelen de experts aan de marketing bureau zijde concepten en individuele oplossingen.

Joet zoekmachinemarketingdiensten

Goed georganiseerde campagnes zijn belangrijk om het maximale uit zoekmachinemarketing te halen en tegelijkertijd de kosten te minimaliseren. Eerst dien je de betekenisvolle kanalen bepaald en de belangrijke trefwoorden bepaald. Seizoensverschillen spelen hier ook een rol. Houd hier dan ook rekening mee. Zo kan een campagne in het gebied skiuitrusting kort voor het winterseizoen grotere effecten bereiken dan in de midzomer. Google Trends helpt om met deze factoren rekening te houden.


Bovendien worden lopende campagnes zoals Google Ads voortdurend gecontroleerd en geoptimaliseerd, afhankelijk van hun prestaties. Een uitgebreid monitoringproces kan bijvoorbeeld zwakke zoekwoorden uitfilteren waaraan je onnodig geld uitgeeft. Intelligent bidmanagement houdt de kosten laag en het budget wordt zo efficiënt mogelijk ingezet. Zo behalen bedrijven dankzij de professionele ondersteuning van hun online marketing bureau een hogere omzet tegen lagere kosten.


Uitgebreide landingspagina-tests helpen ook om de pagina’s te optimaliseren voor een snellere en hogere conversie. Wijzigingen in de paginastructuur kunnen het koopproces transparanter en makkelijker maken voor de klant. Obstakels worden herkend en verwijderd.